Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Měla jsem v dětství povinné náboženství. Pan farář nás strašil hříchy pekelnými a já jsem, coby dítko, měla z Boha strach.

Chalíl Džibrána viděl Boha a napsal, kde ho uvidíme i my. Krásné a výstižné. Dík!

0 0
možnosti

Jsem pokřtěn , (nikdo se mne na nic neptal), :-) ... Řadu věcí neřeším, protože v tom nespatřuji žádnou účelnost. Nedvymezuji se, nicméně opravdu nechápu - proč by měl člověk sloužit bohu, podobně usilovat o zvětšování království a slávy jeho ! Výměr 2.000 let nestačí ? Nechť jsem správně chápán ! Člověk jde životem a dobrovolně pak přijímá funkce. Je manželem - následně otcem - pak vychovatelem - hospodářem - dítětem vůči svým rodičům ... Aby to vše obsáhl - má se co ohánět, pak naplňovat každodenně a celoživotně. Vedle materiálních statků naplnit i to mravno - duchovno, pak Desatero opravdu dobrým jest ! Čili sloužím tomuto - nikoliv bohu. Jsem přesvědčen, že se nerouhám a dokonce tak přesně naplňuji celý smysl učení ... K čemu pak hledat podobizny, pak jistě jsou všude kolem nás. V přírodě, ve stylu života, v řazení hodnot , v nás samotných ... :-)

0 1
možnosti

Tak mám minus - OK - snažně žádám, sdělte prosím za co ... !? :-)

0 0
možnosti

1. realita je mnohem jednodužší než její popisy.

2. Bůh o sobě říká, že je žárlivý a mstivý jeho zlá povaha se v Bibli popisuje mnohem častě - můžete to vzsvětlit?

0 1
možnosti
Foto

Bůh o sobě něco říká? Tak na to bych byl opatrný. To co čteme v Bibli je svědectvím lidí o tom, co si oni myslí o Bohu. A v samotné Bibli je vývoj, od starších představ o Bohu mstivém a žárlivém, k Bohu žárlivě milujícímu a slitovnému až k Bohu sklánějícímu se k lidem v dítěti v jesličkách.... ale to jsou všechno jen představy. Bůh je vždycky jiný. Je to tajemství, které nemá dno......

1 0
možnosti
  • Počet článků 251
  • Celková karma 7,44
  • Průměrná čtenost 285x
Potulný kazatel, který je vděčný za každý aktivně prožitý den, snaží se dávat formám obsah, hledat cestu k smysluplnému životu.

Otec 5 dětí.

Seznam rubrik