Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M21i22l64a10n 21L12i58b73a43l

10. 11. 2021 9:50

Autobusem jezdím, i když auto jede. Škoda, že nejezdí častěji, protože do práce mi to zrovna nevychází (o 1,5h dříve v práci, po práci 2.5h čekat). Ale na návštěvu, do muzea, člověk si může dát pivo. Řidiči příjemní, aby ne, když bydlí ve vedlejší vsi, všichni cestující se znají, kam se hrabe fejsbuk.

0 0
možnosti

M78i24l71a59n 18L25i12b31a41l

10. 11. 2021 9:54

PS: Také na vsi funguje velmi dobře spolujízda, například střídáním po týdnu apod.

0 0
možnosti
Foto

Ještě za svobodna se mi při cestě do Mostu v jedné vesnici porouchalo auto (trabant). Když jsem tam bezmocně stála, vykoukla paní z okna, co se děje, řekla jsem jí, že mi nejede auto a ona na to, ať zazvoním u támhletoho baráku, že tam bydlí pán, co autům rozumí. Pán byl doma, vzal vercajk, za chvíli to pošteloval, nic nechtěl a zmizel zas uvnitř baráku.:-)

0 0
možnosti

Pokazilo se nám auto na Moravě - brzdová hadička. I sjelo se k nejbližšímu servisu (č.1) - nemám volný zvedák, nemám díly, ale vydržte. Telefon do servisu č.2 - má volný zvedák, nemá čas, nemá díly. Telefon do č.3 - zrovna jede do Kellyny, koupí, přiveze. Následně sevisák 1 v servisu 2 s hadičkou přivezenou 3 auto opravil. V Praze fakt nepředstavitelné.

1 0
možnosti

Jedna moje známá - Pražačka - díky porouchanému autu poznala velmi kvalitního a nepředraženého automechanika na venkově, od té doby si už nenechala opravovat či prověřovat vůz v Praze, vždy si radši zajela přes půlku republiky.

3 0
možnosti
  • Počet článků 251
  • Celková karma 7,52
  • Průměrná čtenost 285x
Potulný kazatel, který je vděčný za každý aktivně prožitý den, snaží se dávat formám obsah, hledat cestu k smysluplnému životu.

Otec 5 dětí.

Seznam rubrik