Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, toto je první článek, který tu od vás na blogu čtu. Zaujal mne totiž titulek vašeho příspěvku. Následně jsem zjistil, že v perexu máte napsáno, že jste bývalý farář. V tomto článku jste otevřeně napsal, že jste prošel krizí víry a že jste se dostal až na dno. Mám tomu rozumět tak, že v této souvislosti jste tu práci faráře opustil sám z vlastního rozhodnutí nebo jste byl odejit? A ještě by mne zajímalo, čím se teď živíte, protože uživit rodinu s pěti dětmi není jednoduché. Pokud nebudete chtít odpovědět v této diskuzi, budu rád, když mi napíšete na osobní mail jiri.beranek@centrum.cz

0 0
možnosti
  • Počet článků 251
  • Celková karma 7,52
  • Průměrná čtenost 285x
Potulný kazatel, který je vděčný za každý aktivně prožitý den, snaží se dávat formám obsah, hledat cestu k smysluplnému životu.

Otec 5 dětí.

Seznam rubrik