Diskuse

Co s břemeny?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

A já zase vím, že člověk může svůj konec tušit docela jistě. Můj manžel, 42 let se celé roky o vše staral, neexistovalo, abych vyvezla popelnice před dům. Ani jednou, za 17 let soužití! Jednoho dne stál u okna, zadumaně, a tiše řekl. Koupil jsem nové popelnice na kolečkách, takové ty lehké, plastové. Ty se ti budou vyvážet jedna radost.Vytřeštila jsem oči, co to plácá! Do týdne jsem ho našla ležet v kuchyni na zemi ve tři ráno v křečích. Praskla mu aorta. Zemřel v nemocnici tentýž den. A popelnice jsou vážně lehoučké... Byl ještě tak mladý, je to už 11 let.

0 0
možnosti
Foto

To je mi moc líto. Jsme s manželkou podobně dlouho. Máme 5 dětí.

Doprovázel jsem mnohé lidi , které postihly tragické ztráty a potom jsem pohřbíval jejich blízké. Přeji Vám, aby jste přes to, co Vás potkalo nacházela co nejvíce důvodů k radosti a vděčnosti.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS